مقالات

پوستر دیجیتال چیست؟

نویسنده : Rahatbin 05 خرداد 1404 125636 بازدید نظر

راهکار جدیدی که امروزه با تلفیق این دو مفهوم استفاده می­‌شود تابلو یا پوستر دیجیتال است. به این دستگاه رایانما نیز گفته می شود. صفحه نمایش دیجیتال یا پوستر دیجیتالی نوعی نمایشگر الکتریکی است که به وسیله­‌ آن می­‌توان تبلیغات مربوط به هر کسب و کار و فعالیتی را به صورت تصویری و در قالب عکس، فیلم و یا صفحات اینترنتی برای مخاطبان و مشتریان به نمایش گذاشت.
انواع محتواهای دیجیتال ساینیج
ساینیج دیجیتال‌ها با درگیر کردن گروه بزرگی از افراد به طور همزمان یک روش موثرتر و کارآمدتر ازتبلیغات ثابت سنتی هستند، زیرا محتوای بصری متقاعد کننده و تعاملی را ارائه می دهند. در حالی که ساینیج دیجیتال را می‌توان به روش‌های مختلف استفاده کرد. بدون نوع صحیح محتوا، نمی توانید تأثیری را که می خواهید بر روی مخاطبان خود داشته باشید، ایجاد کنید.
محتواهای که می­‌توان از طریق پوستر دیجیتال به نمایش گذاشت:
محتوای زنده (کانال­‌های زنده­‌ تلویزیونی، رادیویی و یا دوربین­‌ها)
انواع فیلم‌­های تبلیغاتی و اطلاع رسانی کوتاه و بلند
محتواهای آموزشی (برای مثال در مراکز درمانی و آموزشی)
عکس
محتوای نوشتاری
RSS های خبری
نمایش انواع صفحات اینترنتی
اخبار ضروری
نقل قول‌های الهام بخش
منوهای دیجیتال تبلیغات و کمپین‌ها
نقشه‌ها و تورهای مجازی
برنامه حرکت قطارها یا هواپیماها
بازخورد مشتریان و نقل قول‌هایشان
معرفی کارکنان نمونه
کاتالوگ محصولات دیجیتال
نمایش مسابقات
برنامه‌های وفاداری مشتریان و نمایش برندگان فروشگاه‌ها
اعلام وب سایت کسب و کار و فید وب سایت
نمایش اطلاعات شعبات دیگر
معرفی امکانات رفاهی مجموعه
معرفی دانش آموزان نمونه
یادگیری محتوای خاص
معرفی محصولات جدید
معرفی محصولات تخفیف خورده
نمایش سرودها یا نیایش ها و دعاهای روز
هشدارهای اضطراری
مدیریت صف‌ها با پوسترهای دیجیتال
داشبورد فروش

انتخاب فضا و مکان مناسب برای نصب پوستر دیجیتال
برای موفقیتی که قرار است به وسیله­‌ پوسترهای دیجیتال به دست بیاید، انتخاب فضا و مکان درست سرنوشت‌ساز است. تنها ایده­ خلاقانه­ تبلیغاتی برای جلب مخاطب هدف کافی نیست. بلکه باید به تناسب محتوای مورد نظر برای انتخاب مکان برنامه‌­ریزی داشت و هوشمندانه عمل کرد. آگاه بودن از این موضوع در هدایت برداشت مناسب توسط مخاطب مناسب نقشی سازنده و موثر دارد.

برای مثال، اگر به اختصار هدف شما معرفی و تبلیغ محصول بهداشتی جدیدی به وسیله پوسترهای دیجیتال باشد، چه مکانی برای آن پوستر مناسب‌تر است؟

اگر منطقی فکر کنیم نصب این پوسترها در داروخانه‌­ها یا بخش آرایشی-بهداشتی فروشگاه­‌های بزرگ و زنجیره­‌ای با مخاطبان بهتر و بیشتر سخن خواهد گفت. زیرا افراد هنگام نیاز به کالاهای بهداشتی به این مکان­‌ها مراجعه می­‌کنند. پس عنصر نیاز که مهم­ترین عامل خرید است به خودی خود وجود دارد. بنابراین تنها وظیفه­‌ پوستر دیجیتال، ارائه­‌ی راه حل پاسخ به این نیاز در قالبی جذاب و قانع کننده خواهد بود.

مزایای پوستر دیجیتال چیست؟
پوسترهای دیجیتال می­‌توانند به اشکال و اندازه­‌های گوناگونی اجرا شوند که این امر فرصت خلاقیت­‌های بیشتری را برای ایده‌­پردازی تبلیغاتی می­‌دهد
رهگذران هر پیام یا تصویر نمایش داده شده روی پوستر دیجیتال را به طور روزانه و بارها می­‌بینند
پوستر دیجیتال از طریق wifi یا کابل شبکه (Ethernet) به اینترنت وصل می‌شود و از این طریق بروزرسانی تبلیغ‌ را در زمان دلخواه شما انجام می‌دهد
پوسترهای کاغذی سطح بسیاری را اشغال می­‌کنند. اگر قرار باشد چند پوستر نصب شود، شانس دیده شدن هر کدام پایین می‌­آید و زیبایی بصری مکان را از بین می­‌برد. اما پوسترهای دیجیتال به دلیل ظاهر مدرن و زیبا، قابلیت نصب در مکان­‌های بسیاری را دارند و می­‌توان تعداد بیشتری تبلیغات را با شانس برابر برای دیده شدن به نمایش گذاشت
استفاده از پوسترهای دیجیتال یک روش موثر برای شناساندن هرچه بیشتر برند در طول زمان است
تبلیغ از طریق پوستر دیجیتال گامی موثر در جهت حفظ محیط زیست و کاهش مصرف کاغذ است
 

ارسال دیدگاه :

این لینک را به اشتراک بگذارید

کپی کردن لینک