دسته بندی ها
آخرین مطالب
پوستر دیجیتال چیست؟

راهکار جدیدی که امروزه با تلفیق این دو مفهوم استفاده میشود تابلو یا پوستر دیجیتال است. به این دستگاه رایانما نیز گفته می شود. صفحه نمایش دیجیتال یا پوستر دیجیتالی نوعی نمایشگر الکتریکی است که به وسیله آن میتوان تبلیغات مربوط به هر کسب و کار و فعالیتی را به صورت تصویری و در قالب عکس، فیلم و یا صفحات اینترنتی برای مخاطبان و مشتریان به نمایش گذاشت.
انواع محتواهای دیجیتال ساینیج
ساینیج دیجیتالها با درگیر کردن گروه بزرگی از افراد به طور همزمان یک روش موثرتر و کارآمدتر ازتبلیغات ثابت سنتی هستند، زیرا محتوای بصری متقاعد کننده و تعاملی را ارائه می دهند. در حالی که ساینیج دیجیتال را میتوان به روشهای مختلف استفاده کرد. بدون نوع صحیح محتوا، نمی توانید تأثیری را که می خواهید بر روی مخاطبان خود داشته باشید، ایجاد کنید.
محتواهای که میتوان از طریق پوستر دیجیتال به نمایش گذاشت:
محتوای زنده (کانالهای زنده تلویزیونی، رادیویی و یا دوربینها)
انواع فیلمهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی کوتاه و بلند
محتواهای آموزشی (برای مثال در مراکز درمانی و آموزشی)
عکس
محتوای نوشتاری
RSS های خبری
نمایش انواع صفحات اینترنتی
اخبار ضروری
نقل قولهای الهام بخش
منوهای دیجیتال تبلیغات و کمپینها
نقشهها و تورهای مجازی
برنامه حرکت قطارها یا هواپیماها
بازخورد مشتریان و نقل قولهایشان
معرفی کارکنان نمونه
کاتالوگ محصولات دیجیتال
نمایش مسابقات
برنامههای وفاداری مشتریان و نمایش برندگان فروشگاهها
اعلام وب سایت کسب و کار و فید وب سایت
نمایش اطلاعات شعبات دیگر
معرفی امکانات رفاهی مجموعه
معرفی دانش آموزان نمونه
یادگیری محتوای خاص
معرفی محصولات جدید
معرفی محصولات تخفیف خورده
نمایش سرودها یا نیایش ها و دعاهای روز
هشدارهای اضطراری
مدیریت صفها با پوسترهای دیجیتال
داشبورد فروش
انتخاب فضا و مکان مناسب برای نصب پوستر دیجیتال
برای موفقیتی که قرار است به وسیله پوسترهای دیجیتال به دست بیاید، انتخاب فضا و مکان درست سرنوشتساز است. تنها ایده خلاقانه تبلیغاتی برای جلب مخاطب هدف کافی نیست. بلکه باید به تناسب محتوای مورد نظر برای انتخاب مکان برنامهریزی داشت و هوشمندانه عمل کرد. آگاه بودن از این موضوع در هدایت برداشت مناسب توسط مخاطب مناسب نقشی سازنده و موثر دارد.
برای مثال، اگر به اختصار هدف شما معرفی و تبلیغ محصول بهداشتی جدیدی به وسیله پوسترهای دیجیتال باشد، چه مکانی برای آن پوستر مناسبتر است؟
اگر منطقی فکر کنیم نصب این پوسترها در داروخانهها یا بخش آرایشی-بهداشتی فروشگاههای بزرگ و زنجیرهای با مخاطبان بهتر و بیشتر سخن خواهد گفت. زیرا افراد هنگام نیاز به کالاهای بهداشتی به این مکانها مراجعه میکنند. پس عنصر نیاز که مهمترین عامل خرید است به خودی خود وجود دارد. بنابراین تنها وظیفه پوستر دیجیتال، ارائهی راه حل پاسخ به این نیاز در قالبی جذاب و قانع کننده خواهد بود.
مزایای پوستر دیجیتال چیست؟
پوسترهای دیجیتال میتوانند به اشکال و اندازههای گوناگونی اجرا شوند که این امر فرصت خلاقیتهای بیشتری را برای ایدهپردازی تبلیغاتی میدهد
رهگذران هر پیام یا تصویر نمایش داده شده روی پوستر دیجیتال را به طور روزانه و بارها میبینند
پوستر دیجیتال از طریق wifi یا کابل شبکه (Ethernet) به اینترنت وصل میشود و از این طریق بروزرسانی تبلیغ را در زمان دلخواه شما انجام میدهد
پوسترهای کاغذی سطح بسیاری را اشغال میکنند. اگر قرار باشد چند پوستر نصب شود، شانس دیده شدن هر کدام پایین میآید و زیبایی بصری مکان را از بین میبرد. اما پوسترهای دیجیتال به دلیل ظاهر مدرن و زیبا، قابلیت نصب در مکانهای بسیاری را دارند و میتوان تعداد بیشتری تبلیغات را با شانس برابر برای دیده شدن به نمایش گذاشت
استفاده از پوسترهای دیجیتال یک روش موثر برای شناساندن هرچه بیشتر برند در طول زمان است
تبلیغ از طریق پوستر دیجیتال گامی موثر در جهت حفظ محیط زیست و کاهش مصرف کاغذ است